Πολύχρωμη Γη

Πολύχρωμη Γη

Κλικ για video

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που ο άνθρωπος νοιάζεται τόσο πολύ για το μέλλον, κάτι που είναι λίγο ειρωνικό, διότι πιθανότατα δεν θα υπάρξει μέλλον. Έχουμε τροποποιήσει το περιβάλλον τόσο πολύ, που τώρα θα πρέπει να τροποποιήσουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς, ώστε να μπορούμε να ζήσουμε σε αυτό. Όσο περισσότερο εκμεταλλευόμαστε την φύση τόσο περισσότερο οι επιλογές μας μειώνωνται μέχρι να μείνει μ...

διαβάστε περισσότερα 02.02.2011

Σοφοκλέους Αντιγόνη

Με αφορμή τις διακρίσεις που παρατηρούνται στη συμπεριφορά των καθηγητών/ τριών απέναντι σε μαθητές διαφορετικού φύλου αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και μαθητών του Κέντρου Ερευνών σε Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) με σκοπό την ευαισθητοποίησή μας σε ζητήματα ισότητας στο σχολικό περιβάλλον.

Κατεβάστε το αρχείο"ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ"

σε PDF

03.07.2009

Φύλο και Ακαδημαϊκή Ζωή

Στα πλαίσια του τίτλου- ομπρέλα της σύμπραξης σχολείων στην οποία συμμετείχε και η ομάδα του 2ου Λυκείου Ναυπάκτου , (Η παρουσία των δύο φύλων στην καθημερινή ζωή:το παραδοσιακό και το σύγχρονο πρότυπο)αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με στατιστικά στοιχεία για την κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού του ΤΕΙ Ναυπάκτου ανά φύλο, ιδιότητα και θέση στην ιεραρχία.

Κατεβάστε το αρχείο"ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΖΩΗ" <...

διαβάστε περισσότερα 03.07.2009

Βυζαντινή Τέχνη

Κατεβάστε το αρχείο"ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΤΕΧΝΗ 1"

σε PDF

Κατεβάστε το αρχείο"ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΤΕΧΝΗ 2"

σε PDF

03.07.2009

Ιστορία

Κατεβάστε το αρχείο"ΟΙ ΠΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ"

σε PDF

Κατεβάστε το αρχείο"ΦΗΦΙΔΩΤΑ"

σε PDF

03.07.2009

Εργασία ομάδας μαθητών Α' και Β' τάξης με θέμα:"Συμμετοχή στα κοινά"

Η συμμετοχή στα κοινά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το δημοκρατικό πολίτευμα. Όπως είναι ήδη γνωστό η δημοκρατία γεννήθηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην αρχαία Αθήνα τον 5ο π.χ. αιώνα. Επιλέξαμε να ερευνήσουμε τις μορφές που παίρνει η συμμετοχή των πολιτών στα κοινά φωτίζοντας δύο ιστορικές περιόδους, την αρχαία Ελλάδα και τη σύγχρονη, που απέχουν χρονικά μεταξύ τους περίπου 2500 χρόνια & οι οποίες αναφέρονται στις δύο μορφές δημοκρατίας: την άμεση (συμμετοχική) & την έμμεση (αντιπροσωπευ...

διαβάστε περισσότερα 28.05.2008

Κλασσική εποχή. Σπουδάζοντας την τέχνη της περιόδου με αφορμή μια επίσκεψη στην Ακρόπολη.

Το Α1 τμήμα του 2ου Γενικού Λυκείου Ναυπάκτου θα είναι ο ξεναγός σας.Ακολουθείστε μας στη μαγεία των προγόνων μας!

Η εργασία των μαθητων σε PDF

28.05.2008

Τα μάρμαρα του Παρθενώνα

Σκοποί στους οποίους απέβλεψε το πρόγραμμα ήταν 1) η γνωστοποίηση του θέματος στους μαθητές του σχολείου μας, αλλά και στην τοπική κοινωνία και η ευαισθητοποίησή σε θέματα πολιτιστικής κληρονομιάς. Η συμβολή στο να διατηρηθεί στην επικαιρότητα η προσπάθεια για την επιστροφή των γλυπτών στο φυσικό τους χώρο.
Τα μάρμαρα του Παρθενώνα

14.05.2007

Το Λιμάνι της Πόλης Μας

Τον Ιούνιο του 2003 το Κ.Π.Ε Δραπετσώνας γνώρισε σε όλα τα σχολεία της χώρας την πρόθεσή του να δημιουργήσει από την επόμενη σχολική χρονιά εθνικό θεματικό δίκτυο Π.Ε. με θέμα «Τα λιμάνια της Ελλάδας» τριετούς διάρκειας.

Με τη σειρά μας, στις 19.6.2003, απαντήσαμε θετικά στο κάλεσμα. Έτσι στις 20.10.2003 ο Σύλλογος των καθηγητών αποφάσισε τη σύσταση Περιβαλλοντικής Ομάδας αποτελούμενη από 20 μαθητές και δύο καθηγητές (τον κ. Κριαρά Ν. Φυσικό και τον κ. Πατσαούρα Β. Χημικό, τον οποίο αντικατέστησε ο δ/ντής κ. Κουτσόπουλος Κ. Φυσικός στο Β΄ τετράμηνο) για υλοποίηση Περιβαλλοντικού Προγράμματος με θέμα:«Το λιμάνι της πόλης μας».

14.05.2007